تعداد بازدید: ۳۷۹
کد خبر: 5166
17 December 2016     -     ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ تاریخ انتشار:
اینستاگرام این روزها نه فقط یک اپلیکیشن برای اشتراک گذاری لحظه های مهم زندگی، بلکه برنامه ای است که شما با آن می توانید تک تک ثانیه های حیات خود را به بقیه نشان داده و آن ها را سهیم کنید. این که برای چه مردم به چنین زندگی علاقه پیدا کرده اند، جای بحث خواهد داشت اما گزارشات نشان می دهند روزانه شاهد افزایش کاربرهای این اپلیکیشن محبوب هستیم.

به گونه ای که با توجه به گفته های اینستاگرام، تعداد کاربرهای ماهانه برنامه آن ها با رشد 100 درصدی نسبت به سال 2015 به 600 میلیون نفر رسید که از این رقم، 100 میلیون شش ماهه دوم امسال به خانواده اینستاگرام پیوستند. جدا از کاربرها، تعداد تبلیغ های این برنامه هم به روند رو به رشدش ادامه می دهد. اینستاگرام نخستین تبلیغش را سه سال پیش به انتشار رساند و این روزها تعداد آن ها به 500 هزار رسیده که خودش توانسته 1.5 میلیارد دلار درآمدزایی کند.

پیشبینی ها نشان می دهند که این رقم تا سال 2018 به 5 میلیارد دلار خواهد رسید. از تبلیغات و تعداد کاربرها که فاصله بگیریم به یکی از پرکاربردترین بخش های اینستاگرام می رسیم؛ استفاده کنندگان از پیام های دایرکت این برنامه هم پیشرفت چشمگیری داشته و با افزایش تقریبا چهار برابری به 100 میلیون نفر رسید. اینستاگرام برای این موفقیت ها راه زیادی را پیموده است.

سه ماه پس از این که آن ها برنامه شان را روی اپ استور به انتشار رساندند، تعداد کاربرانش به 1 میلیون نفر رسید. آپریل 2012 هم بود که فیسبوک با پرداخت یک میلیارد دلار این استارت آپ را به زیرمجموعه های خود اضافه نمود. بد نیست بدانید که آن ها طی روزهای گذشته با آپدیت های گوناگون سعی کرده اند تا مشکلات اینستاگرام را برطرف ساخته و قابلیت های بیشتری همانند استریم زنده ویدیویی یا قابلیت لایک کامنت ها را به آن بیافزایند.

منبع

نظرسنجی
برچسب اسرا نشان دهنده ی چیست؟
1) رده بندی سنی بازی های رایانه ای
2) درجه کیفیت بازی های رایانه ای